arta

ساخت وبلاگ

نوآوری در فن آوری و طراحی باعث شده است که نصب و داشتن آسانسور مسکونی با قیمت مناسب تری برای شما عزیزان ارانه داده شود. نصب آسانسور پروژه پیچیده و پرهزینه ای برای نوسازی خانه نیست که قبلاً آسانسور داشته است. با استفاده از تکنیک های موجود میتوان نصی و تعمیر آسانسور را  در حدود یک روز انجام داد . در ادامه مطب با چگونگی و نحوه انجام کار ، قیمت ، تعمیر و نصب آسانسور ها بیشتر توضیح میدهیم.

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 ساعت: 19:11

استفاده از شوینده های شمیایی برای سلامت بدن بسیار مضر است بنابراین برای حفظ سلامت خود می توانید با مواد طبیعی که در منزل دارید شوینده های طبیعی و بدون ضرر بسازید.

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 ساعت: 19:10

فیزیوتراپی در محدوده سعادت آباد ، کلینیک دکتر علیپور متخصص فیزیوتراپی از بهترین و حرفه ای ترین کلینیک های غرب تهران محدوده سعادت آباد می باشد . این کلینیک دارای دستگاه های جدید و پیشرفته است . همچنین این کلینیک کادری فوق حرفه ای و مجرب را دارا است . 

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 17:27

‌یک دکترای فیزیولوژی ورزشی گفت: در انجام تمرینات طولانی‌مدت و سبک تارهای عضله به سمت کندعضله یا اکسایشی بودن پیش می‌رود.

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 17:25

تعویض روغنی یک کار فنی است که متخصصین آن به صورت دائم با ابزار و وسایل و ماده چرب روغن سر و کار دارند. در واقع این شغل ، یک کار با ویژگی های خاص است و تنها برای افرادی مناسب است که به این محیط کاری علاقه داشته و دوست دارند با مشتریان در تعامل باشند . 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 13:18

 لجبازی کودکان بین سه تا شش سال امری طبیعی است، هم چنین اقتضای سن آن ها باعث می شود تا دست به افعالی زنند که گاهی از سوی بزرگترها برچسب لجباز بودن را به خود گیرند، اغلب سرزدن چنین واکنش هایی به دلیل رفتار ارتباطی خانواده است.

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 13:16